Optimizacija spletnih strani

Novosti na področju optimizacije spletnih strani

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, se lahko brez skrbi omejimo le na spletni iskalnik Google, ki je vsaj na našem trgu daleč najbolj priljubljen, enako pa velja za večino drugih držav sveta. Tudi pri pregledu novosti torej lahko omenimo le nova načela tega iskalnika, kar nam delo še dodatno olajša – Google namreč občasno izdaja nove smernice, v katerih povzame novosti na področju optimizacije in razkrije kakšno skrivnost za boljšo uvrstitev. Kaj je novega v letu 2018?

Hitrost nalaganja strani

To sicer ni nov dejavnik, je pa pridobil na pomembnosti, tako da se vsaka milisekunda še bolj pozna. Optimizacija spletnih strani mora zdaj vzeti v zakup tudi hitrosti in zamike strežnikov, tako kot seveda velikost in urejenost same strani. Nič več ogromnih slikovnih datotek in podobnih obremenitev, posloviti pa se bomo morali tudi od počasnih spletnih gostovanj in strežnikov v tujini.

Mobilne različice strani

Vse več uporabnikov po spletu brska na mobilnih napravah. Ta trend je pravzaprav presenetljivo eksploziven, mobilni uporabniki predstavljajo zelo znaten delež spletnih deskarjev. Optimizacija spletnih strani po novem zahteva tudi pripravo prilagojene mobilne različice strani – same spletne strani ne sledijo trendu »mobilizacije« uporabnikov, zato je morda prav tu priložnost za preskok konkurence in doseganje boljše uvrstitve.

Varnost strani

Že leta 2014 je Google kot dejavnik razvrščanja spletnih strani omenil SSL certifikate. Zdaj pa bodo ukrepi na tem področju še nekoliko bolj drastični, saj bodo strani brez varnostnih certifikatov celo kaznovane. Da bo optimizacija spletnih strani lahko učinkovita, bo treba stran opremiti z veljavnim SSL certifikatom in obiskovalce preusmeriti na zaščiteni https protokol.

Optimizirana vsebina

Že od nekdaj je vsebina strani ključnega pomena za rangiranje v iskalnikih. Zdaj pa je še bolj kot prej poudarek na kakovosti. Nič več pretiravanja s ključnimi besedami, optimizacija spletnih strani bo delovala le s kakovostno optimizirano vsebino, dobrimi besedili in ustreznimi slikami.