Tehnike pomnjenja so odvisne od učne vsebine

Tehnike pomnjenja so odvisne od učne vsebine

V obdobju, ko so otroci v šolah najbolj obremenjeni, se vsi sprašujemo, katere tehnike pomnjenja, bi bile za naše otroke najbolj primerne in učinkovite. Vsak starš si nadvse želi, da bi učne vsebine otroku ostale v glavi ne le za teste in izpite, ampak tudi za kasnejše življenje. Zavedati se moramo, da je spomin kot mišica, ki jo je potrebno za učinkovito delovanje stalno trenirati. Tehnike pomnjenja so lahko zunanje ali notranje. Zunanje tehnike pomnjenja so različne tehnike zapisovanja tistega, kar ne želimo pozabiti.

 

Notranje tehnike pomnjenja pa so različne oblike vizualizacije. To pomeni, da si na različne načine predstavljamo to, kar si želimo zapomniti. Z vizualizacijo si lahko pri učenju novih vsebin pomagamo tako, da si zadevo, ki si jo želimo dobro zapomniti, tudi predstavljamo. Zanimiva metoda vizualizacije je metoda kraja, kjer si retorične govore zapomnimo s sprehajanjem po znani lokaciji v stanovanju.

 

Metoda VAK razvija levo in desno polovico možganov

Vsak od nas se v obdobju šolanja spopada z različnimi triki urjenja spomina. Pomembno je, da se učimo s ciljem in si snov zapomnimo za dlje časa. Eden od načinov učenja v izobraževalnem programu Brainobrain je metoda VAK, ki s pomočjo abaka temelji na vizualnem, avditivnem in kinestetičnem učenju učnih vsebin. Znanstveno je dokazano, da je najhitrejše in najučinkovitejše učenje in pomnjenje otrok z gledanjem, s poslušanjem in z dotikanjem, hkrati pa jim naučene informacije tudi dlje časa ostanejo v spominu.

Metoda VAK s pomočjo abaka ustvarja takšno povezanost med desno in levo možgansko hemisfero, da se doseže njihova celovita aktivnost. Abak je v bistvu starodavno leseno azijsko računalo, s pomočjo katerega v zelo kratkem času pride do hitrih in vidnih sprememb v otrokovem obnašanju in njegovih mentalnih sposobnostih. Zavedanje besed pri ustvarjanju misli lahko znatno pripomorejo k oblikovanju osebnosti, obnašanja, aktivnosti in najvišjih življenjskih ciljev.