Veliko staršev se mora v začetku svoje kariere kot starši unikatnih bitji, spopadati z dejstvom, da ne dosegajo vsi otroci enakih točk v razvoju. Nekateri so hitrejši, drugi počasnejši, nekateri talentirani bolj za te, drugi za one strani. Če vidimo, da ima otrok težave pri predmetih kot so matematika pa mogoče ne bi bila slaba ideja, če jih ne bi vključili v kakšen dodaten program, kot je recimo mentalna aritmetika.
Mentalna aritmetika je proces v katerem učimo otroka, da preproste računske naloge izvaja brez pomočjo papirja in svinčnika. Sprva se začne proces učenja, ki ga narekuje mentalna aritmetika tako, da si otroci pomagajo reševati in vizualizirati problem s pomočjo starega računala, abaka, in šele nato počasi od preprostih do zapletenih nalog prehajajo iz pomoči vizualizacije, ki jo lahko vidijo na proces, ki mu rečemo mentalna aritmetika.
Seveda pa lahko uspeh v šoli dvigujemo tudi na druge načine, matematika precej očitno tudi ni eni in edini predmet, s katerim se otroci srečajo. Na splošno lahko pomagamo razvijati svoje otroke in njihovo razumevanje sveta, tako da postavljamo miselne uganke za otroke. To niso le uganke, pri katerih mora otrok uganiti neko besedo, temveč potekajo bolj v podobnem smislu kot mentalna aritmetika in sicer tako, da se miselne uganke za otroke postavijo v več različnih kontekstov reševanja. Naravoslovnega, zgodovinskega, likovnega, športnega in s tem spodbujamo otroke, da razmišljajo o več različnih temah in motivih s katerimi se srečuje tekom svojega izobraževanja. Prav tako pa so lahko miselne uganke za otroke nekaj, kar uporabimo kot učno gradivo za povečevanje otrok, ki imajo težave s koncentracijo, saj so lahko uganke izjemno kratke in preproste, lahko so samo daljše, vendar vseeno preproste, lahko pa jih tudi poljubno kompliciramo. Če se odločimo za to, da bomo raziskovali miselne uganke za otroke, pa se moramo na to pripraviti tudi kot starši.