Optimizacija za iskalnike

Vloga družbenih omrežij pri spletni prodaji

Družbena omrežja postajajo vse bolj prisoten del vsakdanjika različnih segmentov populacije. S tem postajajo priljubljeno zbirališče ciljne publike, kar s pridom izkoriščajo spletni podjetniki za trženje in prodajo svojih izdelkov oziroma storitev. Seveda pa spletna prodaja kljub temu ni enostavna – družbena omrežja bo treba izkoristiti, ne moremo si obetati rezultatov kar brez dela.

Oglaševanje

Družbena omrežja ponujajo zelo privlačne možnosti oglaševanja. Osredotočiti se gre na Facebook oglaševanje, saj je ta sistem najbolj dovršen, poleg tega največje družbeno omrežje seveda ponuja tudi najbolj obširno množico potencialnih strank. Facebook oglaševanje je lahko zelo učinkovito, če ga znamo primerno uporabiti. Lahko predstavlja celo edino metodo oglaševanja za spletne trgovine, saj je možno na tem omrežju najti zelo široko ciljno publiko.

Facebook oglaševanje je odličen primer neposrednega vpliva družbenih omrežij na spletno prodajo. Facebook omogoča zelo natančno targetiranje uporabnikov, tako pa daje oglaševalcem priložnost za odličen izkoristek investicije v oglaševanje. Poleg tega pa to omrežje ponuja še nekatere druge možnosti promocije.

Optimizacija

Bolj redko pomislimo na to, da se lahko preko družbenih omrežij izvaja tudi optimizacija za iskalnike. Družbena omrežja so spoštovana in uveljavljena med iskalniki, tako pa predstavljajo avtoriteto, ki lahko odloča tudi o ugledu drugih spletnih strani. Ravno to je učinek, ki ga skuša doseči optimizacija za iskalnike, zato se splača preveriti možnosti, ki jih na tem področju odpirajo družbena omrežja.

Javne vsebine v sklopu družbenih omrežij se praviloma zelo dobro uvrščajo med rezultati iskalnikov, tako da lahko že to izkoristimo v svoj prid. Iskalcem bodo posebej vidni tisti, ki imajo svoj Facebook profil oziroma stran za svoje podjetje, v iskalnike se uvrščajo tudi dogodki in nekatere druge javne vsebine. Seveda pa lahko optimizacija za iskalnike preko družbenih omrežij cilja tudi na druga spletišča, pri tem so postopki različni, a načeloma precej podobni kot pri splošni off site optimizaciji.